Obchodní podmínky

Základní ustanovení

Provozovatelem internetového obchodu je Vinařství Vajbar Kobylí, Libor Vajbar, 691 10 Kobylí 509, dále jako prodávající.

Zákazník je každá osoba, která uskuteční objednávku prostřednictvím internetového obchodu na www.vajbar.cz

Jak si Vámi vybraná vína objednat?

Zboží, které chcete koupit, musíte nejdříve vložit do košíku. Učiníte tak jednoduše kliknutím na tlačítko „přidat do košíku“, které je umístěno u ve výpisu produktů u každého produktu. Stav košíku a jeho obsah můžete kdykoliv snadno zkontrolovat prostřednictvím odkazu, který je umístěn v levém rohu webových stránek.
Až budete mít v košíku všechny produkty, které chcete koupit, přejděte k samotné objednávce. V košíku vyplňte adresu na kterou máme zboží zaslat, potvrďte souhlas s obchodními podmínkami a kliknutím na tlačítko "odeslat objednávku". Na vaši e-mailovou adresu přijdu oznámení o doručení a převzetí vaší objednávky. Upozorňujeme, že minimální objednávka činí 6 ks lahví.

Doprava a způsoby platby

Zboží zasíláme pomocí přepravní služby TopTrans. Cena poštovného za balík do 3 lahví je 130 Kč vč. DPH. U objednávek jejichž cena přesáhne 3500 Kč vč. DPH poštovné neúčtujeme. V objednávce máte možnost zvolit si úhradu:

Pokud některé víno nebude již skladem, bude Vám nabídnuto telefonicky nebo e-mailem víno odpovídající kvality jiného ročníku nebo dané odrůdy.

Výměna a vrácení zboží

V případě, že objednané zboží nebude vyhovovat Vašim představám, máte právo jej bez udání důvodu vyměnit nebo vrátit. Podmínky vrácení jsou následující:

Reklamace a záruka

Záruční lhůta je u každého výrobku uvedena na záručním listě, pokud ne, je tato lhůta stanovena zákonem na 2 roky.

Záruka se nevztahuje na závady způsobené nesprávným použitím výrobku či jeho opotřebením neodpovídajícím způsobem.

Reklamovat nelze zboží, které je poškozeno při dopravě od prodávajícího k zákazníkovi. Za poškození zboží v tomto případě nese odpovědnost dopravce. Povinností zákazníka je zkontrolovat při převzetí zboží jeho stav. Pokud je obal porušený a zásilka vykazuje zjevné znaky poškození, je zákazník povinen sepsat s dopravcem zápis o škodě. Podpisem dodacího listu zákazník potvrzuje, že zboží bylo doručeno v pořádku.

Zákazník je v případě reklamace povinen na adresu prodávajícího podat písemně žádost o reklamaci. V žádosti zákazník musí přesně specifikovat vadu výrobku a navrhnout způsob reklamace.

Reklamované zboží je zákazník povinen doručit na adresu prodávajícího na vlastní náklady. Zboží musí být doručeno v původním obalu, s veškerým příslušenstvím, návodem i záručním listem. Zákazník je povinen zboží zabalit tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození.

Zákazník má povinnost zaslat reklamované zboží na adresu prodávajícího doporučeně. Prodávající není povinen převzít zboží zasílané na dobírku.

Ochrana osobních údajů

Bezpečnost vašich dat je pro nás důležitá, a věnujeme jí proto maximální pozornost. K důvěrným informacím o vaší osobě nemá přístup třetí strana - neposkytujeme nikomu vaše data v žádné podobě.